دانلود رایگان فیلم و سریال

مرکز دانلود رایگان

دانلود رایگان فیلم و سریال

مرکز دانلود رایگان

::: دانلود فیلم، سریال، موزیک، نرم افزار، کتاب و هر آنچه که شما نیاز دارید:::
برای دریافت فایل ها و مطالب مورد نظر حود، از منوی تماس با ما درخواست دهید.

  • ۰
  • ۰


ساعت شروع انتخابات :  8 صبح

سن شرکت در انتخابات: 18 سال به بالا

مدارک لازم جهت اخذ رای:

شناسنامه یا کارت ملی یا گذرنامه ایرانی


 اطلاعیه‌ کد نامزدهای انتخابات ریاست‌ جمهوری

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، وزارت کشور اسامی نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری به همراه کدهای آنان را در اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به ادامه مطلب مراجعه کنید

بسم الله الرحمن الرحیم

آگهی اسامی نامزدهای دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری

در اجرای ماده 60 قانون انتخابات ریاست‌جمهوری، اسامی نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری اسلامی ایران که صلاحیت آنان مورد تأیید شورای محترم نگهبان قرار گرفته است به ترتیب حروف الفبا به شرح زیر اعلام می‌گردد:

1- آقای سید مصطفی آقامیرسلیم- مشهور به میرسلیم- فرزند سیدجلال- کد نامزد 33

 2- آقای حسن روحانی- فرزند اسدالله- کد نامزد 55
 3- آقای سیدابراهیم رئیس‌الساداتی- مشهور به رئیسی- فرزند سیدحاجی- کد نامزد 66
4- آقای سیدمصطفی هاشمی‌طباء- فرزند سیدابوالقاسم- کد نامزد 88


      کد کاندیدا ها



ازمیر ترکیه

کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در استانبول اعلام کرد : برای اخذ آرای ایرانیان مقیم ترکیه در این حوزه نمایندگی، دو صندوق در محل این کنسولگری و یک صندوق در شعبه بانک ملت شهر ازمیر اختصاص یافته است.

زمان آغاز رای گیری در شعبه های دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حوزه استانبول ساعت 8 بامداد به وقت محلی (9:30 به وقت تهران) و ساعت پایان 18 اعلام شده است.

برزیل

سفارت جمهوری اسلامی ایران در برازیلیا با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران همزمان با ایران و دیگر نقاط جهان در روز جمعه مورخ ۲۹ اردیبهشت (برابر با ۱۹ ماه می 2017) در شهرهای برازیلیا و سائوپائولو برگزار خواهد شد.
بخش مطبوعاتی سفارت ایران در برازیلیا همچنین اعلام کرد که در این رابطه شعبه اخذ رای مستقر در مدرسه جمهوری اسلامی ایران در برازیلیا به نشانی SES. Av. das Nações, Quadra 809, Lote 31 ، CEP 70421-900 ، Brasília /DF- Brazi و شعبه اخذ رای مستقر در مسجد حضرت محمد رسول الله (ص) شهر سائوپائولو به نشانی Rua Elisa Witacker, 17 - Brás, São Paulo - SP, 03009-030 از ساعت 8 صبح روز جمعه 29 اردیبهشت ماه 1396 دائر خواهد بود و ایرانیان مقیم برزیل می‌توانند در صورت همراه نداشتن شناسنامه یا کارت ملی، با ارائه گذرنامه معتبر ایرانی رای خود را به صندوق بیندازند.
سفارت جمهوری اسلامی ایران در برزیل همچنین اعلام کرده است که این سفارت تمهیدات لازم را برای برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر این رویداد مهم سیاسی فراهم کرده و حضور پرشور ایرانیان عزیز ایرانیان مقیم برزیل در پای صندوق‌های رای را گام مهمی در تعیین سرنوشت کشور و عینیت بخشیدن به مردم سالاری دینی می‌داند.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در لهستان: تمهیدات و برنامه ریزی های لازم برای بهتر برگزاری دوازهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران انجام شده است.
رامین مهمان پرست سفیر جمهوری اسلامی ایران در لهستان گفت: برای روز بیست و نهم اردیبهشت صندوق اخذ رای در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در شهر ورشو پایتخت لهستان از ساعت هشت صبح آماده رای گیری از ایرانیان مقیم است.
مهمان پرست افزود: بدلیل حضور تیم ملی والیبال بزرگسالان در ایام انتخابات در شهر کاتوویتسه لهستان، ترتیبی اتخاذ شده تا صندوق سیار دیگری برای اعضای تیم و ایرانیان شهرهای اطراف و یا کسانی که برای دیدن مسابقه والیبال به لهستان می آیند اختصاص یابد.
ایرانیان مقیم منطقه بالکان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران شرکت می کنند.
ایرانیان مقیم بوسنی و هرزگوین و صربستان و بلغارستان روز جمعه 29 اردیبهشت ماه همزمان با هموطنان خود در داخل کشور و دیگر نقاط جهان به پای صندوق رای در سفارت جمهوری اسلامی ایران در سارایوو - بلگراد و صوفیه می روند.
سفارتخانه های جمهوری اسلامی ایران در سارایوو و بلگراد و صوفیه با انتشار اطلاعیه ای در پایگاه اینترنتی خود از تمامی اتباع ایرانی مقیم بوسنی و هرزگوین و صربستان و بلغارستان دعوت بعمل آوردند تا برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری به شعبه اخذ رای واقع در سفارت کشورمان در شهرهای سارایوو - بلگراد و صوفیه بلگراد مراجعه کنند.
بر اساس این بیانیه، ایرانیان واجد شرایط در کشور های فوق الذکر نیز مانند دیگر هموطنان خود در ایران و دیگر کشورهای خارجی می توانند با در دست داشتن شناسنامه، کارت ملی و یا گذرنامه به منظور استفاده از حق شهروندی خود در روز جمعه 29 اردیبهشت ماه به شعبه اخذ رای واقع در سفارت جمهوری اسلامی ایران در سارایوو - بلگراد و صوفیه مراجعه کنند.
اخذ رای از ایرانیان مقیم این کشورها در سفارت کشورمان در کلان شهرهای سارایوو - بلگراد و صوفیه از ساعت 8 تا 18 روز جمعه انجام می شود.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران روز جمعه 29 اردیبهشت 1396 برگزار خواهد شد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران در دو شهر پایتخت شمالی و پایتخت جنوبی قزاقستان برگزار می شود.
مجتبی دمیرچی لو سفیر جمهوری اسلامی ایران در قزاقستان از برنامه ریزی های لازم برای حضور گسترده ایرانیان مقیم در قزاقستان خبر داد.
وی گفت: در روز بیست و نهم اردیبهشت ماه صندوق های رای در شهر آستانه پایتخت سیاسی و شمالی در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران و در شهر آلماتی پایتخت اقتصادی و جنوبی در محل سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران برپا می باشد.
سفیر جمهوری اسلامی ایران گفت : این تصمیم براساس کثرت سکونت ایرانیان مقیم در این دو شهر مهم قزاقستان انجام شده و از ساعت هشت صبح درهای این دو محل برای حضور ایرانیان و اخذ رای در جهت خلق حماسه ای دیگر باز می شود.
دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ایران جمعه 29 اردیبهشت ساعت هشت صبح به وقت محلی در هند آغاز خواهد شد.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در هند گفت 9 صندوق ثابت و سیار در شهرهای مختلف و محل تمرکز ایرانیان آراء مردم را جمع آوری خواهند کرد.
غلامرضا انصاری افزود: برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری هفت صندوق ثابت در شهرهای «دهلی نو»، «بمبئی»، «پونا»، «بنگلور»، «میسور» و «حیدرآباد» و همچنین دو صندوق سیار برای شهرهای «چندیگر» و «علیگر» که ایرانیان و دانشجویان ایرانی بیشتر حضور دارند فعالیت خواهند کرد.
وی افزود: صندوق های سیار در دو شهر چندیگر و علیگر حداقل 5 ساعت در محل برای جمع آوری آراء مردم حضور خواهند داشت.
اطلاعیه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی در ترکمنستان.
بدینوسیله به اطلاع کلیه هموطنان ایرانی مقیم ترکمنستان می رساند دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران در روز جمعه 29 اردیبهشت 1396 از ساعت 8 لغایت 18 در مسجد حضرت فاطمه الزهراء (س) سفارت جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.
هموطنان عزیز در صورت همراه نداشتن شناسنامه و کارت ملی می توانند با ارائه گذرنامه معتبر ایرانی رای دهند.
انتخاب کنندگان باید دارای شرایط ذیل باشند:
- تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران
- هجده سال تمام تا تاریخ 29 اردیبهشت 1396 (متولدین 29 اردیبهشت 1378 شمسی برابر با 1999/5/19 میلادی)
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با میهن اسلامی در حوزه انتخابیه کشور قرقیزستان در روز جمعه 29 اردیبهشت 1396 در سفارت جمهوری اسلامی ایران در شهر
بیشکک برگزار می گردد.
از هموطنان گرامی دعوت بعمل می آید تا با حضور در پای صندوق های رای و مشارکت در انتخابات نقشی مهم در سرنوشت سیاسی کشور ایفا کنند.
زمان برگزاری: روز جمعه مورخ 29 اردیبهشت 1396 از ساعت 8 صبح لغایت 18 عصر.
محل برگزاری: صندوق ثابت اخذ رای مستقر در سفارت جمهوری اسلامی ایران،شهر بیشکک خیابان رزاقوا شماره ۳۶.
شرایط لازم:
دارای سن 18 سال تمام تا تاریخ 29 اردیبهشت 1396 به بالا باشند.
رای دهندگان در خارج از کشور در صورت همراه نداشتن شناسنامه و کارت ملی می توانند با ارائه گذرنامه معتبر ایرانی رای دهند.

نظرات (۱)

انشاالله همه ملت ایران دست در دست هم به کوری چشم دشمنان این مرز و بوم شرکت خواهیم کرد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی