دانلود رایگان فیلم و سریال

مرکز دانلود رایگان

دانلود رایگان فیلم و سریال

مرکز دانلود رایگان

::: دانلود فیلم، سریال، موزیک، نرم افزار، کتاب و هر آنچه که شما نیاز دارید:::
برای دریافت فایل ها و مطالب مورد نظر حود، از منوی تماس با ما درخواست دهید.

  • ۰
  • ۰

هیهات از عدم انتخابات ، تقلب در انتخابات 96 ، تخلفات انتخابات96

تقلب در انتخابات 96 | تخلفات انتخابات | تقلب در انتخابات | تخلفات انتخابات 96 | هیهات از عدم انتخابات| تقلب در انتخابات96

 تخلفات انتخابات96 | تقلب انتخابات | هیهات از برگزار نشدن انتخابات | هیهات از عدم برگزاری انتخابات

برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

هیهات از عدم برگزاری انتخابات ! این جمله را رهبر جمهوری اسلامی ایران در سخنرانی آغاز سال در حرم رضوی در پاسخ به شعار حضار  که می گویند هیهات من الذله می دهد. آیت الله خامنه ای در پاسخ به شعار مردم می گوید توجه کنید اینجا اگه لازمه هیهات بگید بگید هیهات از عدم انتخابات . که بر می گردد به قبل از انتخابات ریاست جمهوری 1396 . 

در این پست برای شما کلیپ این قسمت از سخنرانی ایشان ( هیهات از عدم برگزاری انتخابات ) را آماده کرده ایم.

به ادامه مطلب بروید..

 

 

 

 

 

 

به گزارش آفتاب؛ چندروز از اعلام نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری گذشته؛  مقامات بلندپایه نظیر «علی لاریجانی»، رئیس مجلس، پیام تبریک به منتخب ملت صادر کرده؛ اما اصولگرایان یک‌صدا یک حرف را می‌زنند: «تخلف در انتخابات». 
البته این بار اول این طیف سیاسی نیست که پس از شکست ادعای تخلف می‌کنند؛ سال ٩٤ پس از شکست سنگین اصولگرایان در انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران، باز هم ادعای تخلف دولتی‌ها در انتخابات را کردند؛ تخلفی که هیچ‌گاه ثابت نشد. این‌بار هم با وجود تبلیغات گسترده حامیان ابراهیم رئیسی، او در انتخابات شکست خورد تا باز هم این جناح زمزمه تخلف را تکرار کند. 
در آخرین مورد، کانال تلگرامی «رجانیوز» به نقل از «رئیسی» و «نیکزاد»، رئیس ستاد او، در نشست با فعالان ستاد خود در تهران صحبت‌هایی منتشر کرد که ادعاهای بزرگی هستند. در این صحبت‌ها «ابراهیم رئیسی» مدعی شده که «تخلفات موردی نبوده و سازماندهی‌شده بودند که ما از طریق قانون در حال پیگیری هستیم». 
در این خبر «نیکزاد» هم مدعی شده که «سربسته می‌گویم؛ سیدابراهیم مانند مادری بود که بچه را رها کرد تا به آن آسیب نرسد و بچه به نامادری برسد». عصر روز برگزاری انتخابات هم «نیکزاد» در صفحه توییتر خود مردم را به پیگیری حق خود دعوت کرده بود: «رأی‌دادن هم حق شهروندی است، هم حق‌الناس. به تدبیر این دولت که امیدی نیست؛ مردم عزیز صبورانه پیگیر این حق خود باشند».
تخلف مهمی نبوده
اما این ادعاها در حالی مطرح شده که یکشنبه‌شب «عباسعلی کدخدایی»، سخنگوی شورای نگهبان، به «العالم» گفت: «اگرچه تخلفات جزئی صورت گرفته است، ولی خوشبختانه تخلف مهمی نداشتیم که نیاز باشد روند انتخابات را متوقف کنیم و درحال‌حاضر هم در فرصت بررسی شکایت‌ها هستیم». او گفته که «طبق قانون بعد از انتخابات سه روز فرصت برای دریافت شکایت‌ها تعیین شده و بعد از آن هفت روز فرصت داریم که به شکایت‌ها رسیدگی کنیم و ان‌شاءالله تلاش می‌کنیم که در این فرصت قانونی درباره نتیجه انتخابات و صحت قانونی آن اظهارنظر کنیم».کدخدایی درباره اعتراض‌های یکی از نامزدهای انتخابات و موارد آن گفت: «اعتراض هایی که این دوستان داشتند درخصوص کمبود تعرفه در برخی شعب بود یا اینکه برخی تعرفه‌ها مهر نشده یا ساعات رأی‌گیری در برخی شعب زود تمام شده که رئیس ستاد این با حضور در شورای نگهبان مطرح کردند».سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد: «تلاش می‌کنیم در این هفته در جلسه شورای نگهبان شکایت‌ها و گزارش‌های دریافتی مطرح و نتیجه آن در فرصت قانونی خدمت مردم ارائه شود».
به قانون تمکین کنید
همچنین «کدخدایی» در کانال تلگرامی خود معترضان را به تمکین به قانون فراخوانده: «انتخابات با همه شوروحال خود وقتی تمام می‌شود، تازه حرف‌وحدیث‌های مختلف درباره اینکه چرا یکی برنده شد و دیگری بازنده، شروع می‌شود و طرفین هم از انبوهی از علل و عوامل و دلایل برنده‌شدن و بازنده‌شدن سخن می‌گویند، الا آنچه باید گفته شود. در این میان آنهایی که به هر دلیلی رأی ندادند، علاوه بر این نکته، مرتب نهادهای دست‌اندرکار انتخابات را خطاب قرار داده که چرا غفلت کردید، چرا کوتاهی کردید، چرا تخلفات را رسیدگی نکردید و دیگر چراهایی که خیلی هم دقیق نیست، اما انتظار مشروع این است که اولا همه به نتیجه انتخابات تمکین کنند و ثانیا اجازه دهند مراجع نظارتی رسیدگی کنند و قبل از رسیدگی آنها پیشداوری نکنند. اکنون باید باور داشت که قانون حاکم است و هرآنچه قانون مقرر می‌دارد همان باید اجرا شود، فارغ از اینکه چه کسی برنده است و چه کسی بازنده! اگرچه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در همه انتخابات مردم برنده هستند و لاغیر».
ادامه اعتراض ستاد رئیسی
ادعاهای تخلف از سوی ستاد رئیسی از روز انتخابات در حال مطرح‌شدن است. کمااینکه روز یکشنبه ابراهیم رئیسی در نامه‌ای به آیت‌الله «احمد جنتی»، دبیر شورای نگهبان، از طرفی به این شورا «ابراز اعتماد و اطمینان» کرد و از سوی دیگر خواستار رسیدگی به آنچه «برخی تخلفات در قبل و حین برگزاری انتخابات ۲۹ اردیبهشت‌ماه» ‌نامید، شد. رئیسی به‌همراه این نامه سه‌صفحه‌ای، صدها صفحه مستند را در چندین مجلد برای شورای نگهبان ارسال کرده است. 
در بخشی از این نامه آمده است: «همه ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی موظف و مکلف به حفظ جمهوریت نظام و پاسداری از آرای مردم که مصداق حقوق شهروندی ایرانیان است می‌باشیم و این‌جانب با وعده‌ای که به مردم قهرمان و نجیب ایران داده‌ام، نمی‌توانم در برابر ظلم به حقوق مردم سکوت کنم؛ لذا تقاضا دارم در اجرای قانون به موارد گفته‌شده توجه و رسیدگی جدی شود». از طرفی «حدادعادل»، عضو شورای مرکزی جمنا، هم در گفت‌وگو با «فارس» با اشاره به تخلفات ستاد انتخابات و شکایت رئیسی، گفت: «اعتراضات باید از راه‌های قانونی به صورت جدی پیگیری شود، ظاهرا آقای رئیسی اعتراضات خود را تسلیم شورای نگهبان کرده است و با پیگیری ایشان و دیگران این کار ان‌شاءالله به نتیجه برسد».
مستنداتی که ارائه نشد
این اولین‌بار نیست که این جریان سیاسی ادعاهای تخلف بدون ارائه مستندات را مطرح می‌کند؛ پس از انتخابات اسفند ٩٤ و عدم ورود حتی یک نفر از لیست اصولگرایان در تهران به مجلس شورای اسلامی، آنها ادعاهای زیادی را مطرح کردند؛ یکی از آنها حدادعادل بود؛ او در آستانه انتخابات مجلس در دور دوم گفته بود: «موارد تخلفی به‌صورت متعدد در سطح کشور گزارش داده شد و نمونه‌های آشکار و پنهانی از دخالت مقامات دولتی در انتخابات مرحله اول وجود داشته که مقدمه‌ای برای دخالت صریح‌تر در مرحله دوم شده است». چند روز بعد از این ادعاها «حسینعلی امیری»، سخنگوی وقت وزارت کشور، گفته بود: «من برای حدادعادل احترام زیادی قائلم. اگر اسنادی درباره تخلفات دولتی وجود دارد، حتما باید ارائه شود. تاکنون هیچ مدرکی در این زمینه به وزارت کشور نرسیده است. البته نمی‌دانم اسناد و مدارکی به شورای نگهبان رسیده است یا نه». او همچنین گفته بود: «اگر شورای نگهبان در انتخابات به این نتیجه می‌رسید که دخالت دولتی انجام شده است، نتیجه انتخابات را تأیید نمی‌کرد؛ به‌گونه‌ای که در دوره‌های گذشته همین اتفاق افتاده است. پس وقتی شورای نگهبان نتیجه انتخابات را تأیید می‌کند مشخص می‌شود که دخالت دولتی در این زمینه اعمال نشده است». اما با گذشت بیش از یک‌سال‌ونیم از انتخابات ٩٤ همچنان از اسناد تخلفات خبری نشده است.
١٦ میلیون هستیم!
درحالی‌که اصولگرایان بر خط تخلف می‌روند، هم‌زمان بر خط منتقدان ١٦ میلیونی دولت هم می‌رانند؛ آنها همچنان بر ١٦ میلیون رأی رئیسی می‌بالند و خود را گروه منتقد قوی دولت می‌نامند. حدادعادل دراین‌باره گفته: «آقای رئیسی به‌عنوان سخنگوی این ١٦ میلیون توانست با حضور خود در انتخابات ریاست‌جمهوری آنها را همسو کند؛ بنابراین دولت باید برای پاسخ‌گویی به این مطالبات کار واقعی، عملی و جدی کند که اگر موفق شود، ما نیز خوشحال خواهیم شد؛ اما اگر دولت موفق نشود، این مطالبات ادامه دارد». نادر طالب‌زاده، از همراهان رئیسی هنگام ثبت‌نام در انتخابات هم به «تسنیم» گفته: «یک گروه حزب‌اللهی به‌صورت یکدست پشتیبان آقای رئیسی هستند که این خود یک قدرت است». عضو شورای مرکزی جمنا تأکید کرد: «ما تلاش می‌کنیم جریان بزرگ‌تری به همین تعداد جذب شود؛ اما باوجود همین فرصت کمی که بود و با توجه به فرصت بسیار کمی که آقای رئیسی داشت این ١٦ میلیون رقم بسیار خوبی بود. آقای رئیسی به پشتیبانی همین ١٦ میلیون نفر می‌تواند بسیار قدرتمند باشد». پیش از این دو نفر، «سعید جلیلی» و «عزت‌الله ضرغامی» پیشنهاد دولت سایه را داده بودند. 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی