دانلود رایگان فیلم و سریال

مرکز دانلود رایگان

دانلود رایگان فیلم و سریال

مرکز دانلود رایگان

::: دانلود فیلم، سریال، موزیک، نرم افزار، کتاب و هر آنچه که شما نیاز دارید:::
برای دریافت فایل ها و مطالب مورد نظر حود، از منوی تماس با ما درخواست دهید.

  • ۱
  • ۰

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی 20 بیست هزار آرزو

دانلود اهنگ جدید محسن چاووشی بنام 20 بیست هزار آرزو با  دو کیفیت مختلف + متن آهنگ

برای دانلود موزیک جدید محسن چاوشى به نام بیست هزار آرزو در حمایت از روحانى با ما همراه باشید

20 هزار آرزو  چاوشی


دانلود در ادامه مطلب



 
دانلود آهنگ بیست هزار آرزو محسن چاوشی با لینک مستقیم


محسن چاوشی 20 بیست هزار آرزو 





متن آهنگ بیست هزار آرزو محسن چاوشی:

(از دیوان شمس مولوی غزل شماره ۲۰۶)


ای همه خوبی تورا

پس تو که رایی که را

ای گل در باغ ما

پس تو کجایی کجا

سوسن با صد زبان

از تو نشانم نداد

گفت رو از من مجو

غیر دعا و ثنا

سرو اگر سر کشید

در قد تو کی رسید

نرگس اگر چشم داشت

هیچ ندید او تورا

هر طرفی صف زده

مردم و دیو و دده

لیک دراین میکده پای ندارند پا

از کرمت من بناز

مینگرم در بقا

کی به فریبت شها

دولت فانی مرا

بیست هزار آرزو

بود مرا پیش از این

در هوس خود نماند

هیچ امانی مرا

ای که به هنگام درد

راحت جانی مرا

ای که به تلخی فقر

گنج روانی مرا

سجده کنم من به جان

روی نهم من به خاک

گویم از اینها همه

عشق فلانی مرا

هر نفس آواز عشق

میرسد از چپ و راست

ما به فلک میرویم

عزم تماشا که راست

ما به فلک بوده ایم

یا ملک بوده ایم

باز همانجا رویم

جمله که آن شهر ماست

گوهر پاک از کجا

عالم خاک از کجا

برچه فرود آمدید

بار کنید اینچه جاست

بخت جوان یار ما

دادن جان کار ما

غافله سالار ما

فخر جهان مصطفی ست

از کرمت من بناز

مینگرم در بقا

کی به فریبت شها

دولت فانی مرا

بیست هزار آرزو

بود مرا پیش از این

در هوس خود نماند

هیچ امانی مرا

ای که به هنگام درد

راحت جانی مرا

ای که به تلخی فقر

گنج روانی مرا

سجده کنم من به جان

روی نهم من به خاک

گویم از اینها همه

عشق فلانی مرا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی